Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че се спрете на някой от нашите продукти, то тогава с цел по-добро обслужване и улеснение на поръчката, регистрацията е задължителна. Тя е еднократна и след нея, Вие пазарувате по-удобно, следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции. Ако искате да спестите време, може да използвате формата за бърза поръчка, която не изисква регистрация.

Какви са начините, по които мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка онлайн, с регистрация в сайта ни, по телефона или по мейл.

Какви са сроковете за доставка?

Стандартният срок за доставка е до 5 работни дни.

Безплатна ли е доставката?

Всички стоки на стойност над 100 лв. и тежащи под 20кг. са с безплатна доставка.

Не съм удовлетворен от продукта. Как да процедирам, за да го върна?

Проверете дали продуктът е годен за връщане и след това се свържете с нас, но не по-късно от 14 календарни дни след получаването/вземането му. Продуктът трябва да бъде върнат в същото състояние, в което е бил доставен.

При какви условия мога да върна пратката?

Всички стоки трябва да бъдат в същото състояние като при доставката, без наранявания, в изряден търговски вид и пълна окомплектовка с прилежащите аксесоари и документи;
Стоката трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка: аксесоари, дискове, ръководства, транспортна опаковка, оригинална гаранционна карта и всички документи, с която е била доставена;
Стоката трябва да бъде без следи от употреба, драскотини, наранявания, охлузвания, със защитни найлонови покрития, ако е имало такива и други външни белези;
Опаковката трябва да е здрава, да не е разкъсана, надраскана или повредена;
Ако стоката е била придружена с подарък, трябва да се върне и подаръкът;
Ако стоката е с модифициран или изтрит софтуер, следва да бъде възстановен до фабричния инсталационен вид;
Ако продуктът бъде върнат в състояние, в което не може да бъде продаден като нов, си запазваме правото да изискаме такса за привеждането му в началния му вид (ако е възможно) или за покриване разликата в цената, получила се при продажбата на продукта като втора употреба, или по избор на клиента да му доставим продукта обратно за негова сметка.

Възможно ли е да направя промени по поръчката си?

Промяна може да бъде осъществена преди финализиране на поръчката. В случай, че сте завършили поръчката си, а е нужна промяна, може да се свържете с нас на телефон 0887 779 266 или ни пишете на [email protected].

За чия сметка са куриерските разходи при връщане или замяна на закупен продукт?

По чл.55 ал.2 от ЗЗП в 14-дневен срок от получаване на продукта, потребителят/клиентът има право да го върне към ТЪРГОВЕЦА, като заплати транспортните разходи. Връщането на продукта обратно на ТЪРГОВЕЦА трябва да бъде преди изтичането на 14-дневния срок.

Как ще ми бъде възстановена сумата, след връщане на закупен продукт?

Възстановяването на заплатената за продукта сума се извършва в 14-дневен срок от получаването му, в офиса на компанията ни. Осъществява се по избран от потребителя/клиента начин – по банков път или с наложен платеж.

Каква информация е нужно да предоставя при направа на поръчка по телефона или през социалните мрежи?

Нужно е да бъде посочен желания от Вас продукт, предлаган в нашия сайт.

Вашите име и фамилия, телефонен номер за връзка и адрес или офис на куриерска фирма за получаването на продукта. В случай, че имате технически проблем или затруднение, можете да направите поръчка в свободен текст на имейл адрес [email protected] или на телефонен номер 0887 779 266.

Може ли направена поръчка да бъде анулирана?

Направена поръчка може да бъде анулирана чрез свободен текст на имейл адрес [email protected]; чрез позвъняване на телефон 0887 779 266 или чрез сътрудниците в социалните ни профили.

С коя куриерска фирма се изпращат поръчките?

Онлайн магазин electrics.bg има договорни отношения с куриерски фирми Еконт Експрес и Спиди.